Položka | CENA v Kč vč. 21 % DPH |
jednostranný tisk nebo kopírování – barevné – formát A4 | 6 |
jednostranný tisk nebo kopírování – černobílé – formát A4 | 4 |
oboustranný tisk nebo kopírování – barevné – formát A4 | 8 |
oboustranný tisk nebo kopírování – černobílé – formát A4 | 5 |
jednostranný tisk nebo kopírování – barevné – formát A3 | 10 |
jednostranný tisk nebo kopírování – černobílé – formát A3 | 7 |
oboustranný tisk nebo kopírování – barevné – formát A3 | 20 |
oboustranný tisk nebo kopírování – černobílé – formát A3 | 13 |
náklady na balné podle aktuální pořizovací ceny | |
náklady na opatření technických nosičů dat CD, DVD | podle pořizovací ceny |
náklady na poštovné | sazba dle platného ceníku provoz.pošt. služeb |
Úhrada nákladů za strávený čas | |
práce lékaře (cena za každou započatou hodinu) | 1000 |
práce sestry/záchranáře (NLZP) (cena za každou | |
započatou hodinu) | 700 |
práce řidiče RZP/RLP (cena za každou započatou hodinu) | 600 |
TH pracovníka (v případě mimořádně rozsáhlého vyhledávání | |
informace) (cena za každou započatou hodinu) | 500 |
Poznámka
Způsob úhrady komerčních služeb a nákladů spojených s poskytováním údajů ze zdravotnické dokumentace je bezhotovostní (č. ú. 6522192/0800), pouze v ojedinělých případech v hotovosti nazákladě vyhotovené faktury finanční účtárnou. V případě, že nedojde k úhradě faktury do 10pracovních dnů, neručí ZZS SK za včasné vyřízení žádosti.
Posádka RLP (lékař, zdr. záchranář, řidič) | 2500 Kč/ hod. |
Posádka RZP (zdr. záchranář, řidič) | 1500 Kč/ hod. |
Posádka RV (lékař, řidič) | 1700 Kč/ hod. |
Sanitní vůz s řidičem (u prezentací vozu) | 700 Kč/ hod. |
Jízda sanitního vozidla | 80 Kč/ km |
Pronájem záchranářského stanu | 500 Kč / hod. |
Účtuje se každá započatá půlhodina asistence včetně cesty na místo akce a zpět. Tento ceník je
platný v případě doručení žádosti minimálně 30 dnů před zahájením plánované akce. V případě doby kratší než 30 dnů se jednotlivé částky zvyšují o 30 %.
NLZP (studenti zdravotnického záchranáře nebo kurzu řidiče ZZS) | 500 Kč / den |
Lékaři (VPL v předatestační přípravě) | 600 Kč / den |
V souvislosti se stanovením výše požadované úhrady nákladů v konkrétním případě poskytnutí informací vychází organizace z níže uvedeného Sazebníku úhrad nákladů v souvislosti s poskytováním informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a zákona č. 241/2022 Sb., InfoZ, a to v souladu s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím.
Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací | Cena v Kč bez DPH |
Poskytnutí přístupu subjektu údajů k informacím | |
(za hodinu již od počátku vyhledávání) | 270 |
jednostranný tisk nebo kopírování – barevné formát A4 | 6 |
jednostranný tisk nebo kopírování – černobílé formát A4 | 4 |
oboustranný tisk nebo kopírování – barevné formát A4 | 8 |
oboustranný tisk nebo kopírování – černobílé formát A4 | 5 |
jednostranný tisk nebo kopírování – barevné formát A3 | 10 |
jednostranný tisk nebo kopírování – černobílé formát A3 | 7 |
oboustranný tisk nebo kopírování – barevné formát A3 | 20 |
oboustranný tisk nebo kopírování – černobílé formát A3 | 14 |
Další náklady na pořízení kopií
Za poskytnutí kopie či tisku v jiném formátu se účtuje cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, která byla za pořízení kopie nebo tisku u tohoto poskytovatele zaplacena.
Náklady na opatření technických nosičů dat
Úhrada za opatření technických nosičů dat, zejména CD a DVD, vyžaduje-li tuto formu žadatel, se účtuje podle pořizovací ceny (individuální kalkulace nákladů).
Náklady na odeslání informací žadateli
Úhrada za poštovní služby se vyčísluje podle sazeb platného aktuálního ceníku provozovatele poštovních služeb. Nepřesáhne-li celková výše úhrady 100,- Kč, úhrada se nepožaduje. Úhrada balného: obálky A6, A5, A4, obálka bublinková na technické nosiče dat se účtuje podle aktuální pořizovací ceny.
Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
Za mimořádně rozsáhlé vyhledání se považuje vyhledání přesahující jednu hodinu. Pakliže se překrývají lhůty vyřízení více žádostí jednoho žadatele, pro určení doby vyhledání dojde ke sloučení doby vyhledání informací v těchto žádostech. Jde-li o mimořádně rozsáhlé vyhledání informací, činí úhrada za jednu hodinu vyhledávání 400,- Kč.
Způsob úhrady nákladů je bezhotovostní, a to na č. ú. 6522192/0800. V případě, že předem nedojde k úhradě vystavené faktury do 10 pracovních dnů, neručí ZZS SK, p.o. za včasné vyřízení žádosti o poskytnutí informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím.
Od 15. 7. 2024 vyúčtování zdravotní péče v případě samoplátce probíhá v souladu s platným číselníkem zdravotních výkonů ke dni ošetření s bodovými hodnotami uveřejňovaných na webových stránkách VZP ČR.
Vaše vyúčtování zdravotní péče lze zaplatit:
Bankovním převodem
Číslo ban. účtu: 6522192/0800
Variabilní symbol = číslo faktury za ošetření (pokud nemáte k dispozici fakturu - datum ošetření a příjmení ošetřeného, např. 02062024Novak)
V hotovosti
V sídle ZZS SK, Vačurova 1544, 272 01 Kladno a to v pokladně v pracovní dny v době od 8:00 do 14:00 hodin
V Kladně 10.07.2024